Podľa informácie Stratégií, ktorú nám potvrdila samotná TV Markíza, sa zmeny udejú na stoličke riaditeľa Centra marketingu.
Podľa informácií Stratégií sa v TV Markíza majú udiať zmeny. Týkať sa majú pozície riaditeľa Centra marketingu, na ktorej momentálne pôsobí Michal Borec. Časť jeho doterajšej agendy bude prerozdelená medzi centrá programu, reklamy a PR. Podľa oficiálneho stanoviska TV Markíza, Michal Borec sa bude v najbližšej dobe sústrediť na prípravu 20. narodenín televízie Markíza a takisto bude organizovať všetky klientské a PR eventy televízie. Naďalej zotrváva vo funkcii predsedu správnej rady nadácie a takisto bude zodpovedný za ďalšie projekty v rámci talent management a online projekty. Túto spoluprácu bude zastrešovať jeho spoločnosť, ktorá bude kľúčovým partnerom televízie.
Michal Borec pracuje v TV Markíza od mája 2012, kedy pozíciu riaditeľa Centra marketingu prevzal po Martine Hrivnákovej. V novembri 2013 prevzal aj riadenie novovytvoreného oddelenia s názvom Centrum nových médií.
Stratégie zisťujú viac informácií.
Zdroj: pš