StoryEditor

Nay pokračuje v kampani, kde predstavuje jedincov s absurdnými hobby

22.06.2016, 13:10
Po Igorovi, ktorý má záľubu v čakaní, prichádza Karol, vášnivý zberateľ bločkov.

Ako Stratégie informovala agentúra Effectivity, koncept kampane Nay, ktorá komunikuje nové služby pokračuje ďalším TV spotom. Po Igorovi, milovníkovi čakania, predstavuje Karola, vášnivého zberateľa bločkov. „Karol sa okrem TV objaví aj v sérii rádiospotov, online videu, baneroch a na sociálnych sieťach, kde radí, ak ošetrovať bločky, aby dlho vydržali. A koho zbieranie bločkov nebaví, nech ide do Nay, kde na reklamáciu tovaru bloček netreba, NAY ich uchováva elektronicky za vás,“ približuje Peter Rajčák z agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

 

Vizitka kampane:

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Klient: NAY

Account Director: Mirka Viteková

Strategy Planner: Radka Gbelská

Creative Director: Peter Rajčák

Copywriter: Katka Noskajová

Art Director: Štefan Klučka, Lukáš Pompa

Prečítajte si tiež: NAY v novej kampani ukazuje ľudí, ktorí jeho služby nepotrebujú

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 21:58