StoryEditor

Billa už nechce byť vnímaná ako drahá. Pomáha jej kampaň Plný vozík

04.05.2016, 13:56
Novou kampaňou Billa štartuje repozicioning s cieľom stať sa rodinnou značkou. (video)

Ako informoval obchodný reťazec, Billa aktuálne štartuje repozicioning – zo značky, ktorú si mnohí spájajú s prémiovými produktami a vysokými cenami, sa chce zmeniť na rodinný brand ponúkajúci príjemný, komfortný a výhodný nákup. „Niektorí ľudia považujú obchodný reťazec Billa za prémiový a drahý, a to aj napriek tomu, že skutočná cenová úroveň v našich predajniach je porovnateľná s reťazcami, ktoré sú naopak vnímané ako lacné. Novou kampaňou chceme jasne komunikovať, že u nás zákazníci môžu nakúpiť rovnako výhodne ako v iných reťazcoch. Samozrejme, pri zachovaní vysokej kvality,“ vysvetľuje Dariusz Bator, generálny riaditeľ Billa Slovensko.

Novou kampaňou chce Billa podporiť zmenu zákazníckej orientácie a garantuje v nej výhodnú cenu viac ako 350 obľúbených potravín. Ich ceny bude každý týždeň porovnávať s aktuálnymi štandardnými cenami identických výrobkov v konkurenčných sieťach Kaufland, Lidl a Tesco. V prípade, ak niektorá bude ponúkať výrobok za nižšiu cenu, Billa ju dorovná. Táto nová ponuka nie je časovo obmedzenou kampaňou, garancia sa stáva súčasťou cenovej politiky obchodného reťazca. Samotné ceny výrobkov v jednotlivých obchodných sieťach si môžu zákazníci overiť na webe plnyvozik.sk.

Súčasťou zmeny sú aj významné investície do predajnej siete či školení personálu. „Aj keď pôvodný vzhľad našich predajní stále predstavuje nadštandard na trhu, rozhodli sme sa výrazne investovať do ich obnovy a zákazníkom priniesť nové a príjemné prostredie na nákup. Kladieme pritom dôraz na dizajnovú čistotu, využitie ekologických technológií a zakomponovanie prírodných materiálov,“ hovorí Dariusz Bator, generálny riaditeľ Billa Slovensko. Billa doteraz redizajnovala 23 predajní. V tomto roku by celkový počet predajní s novým vzhľadom mal dosiahnuť 40.

A ako dodáva Dariusz Bator, súčasný zákazník sa mení a zdá sa, že časy hypermarketov sú preč. Ľudia chcú nakúpiť všetko potrebné rýchlo a pohodlne v blízkosti svojho bydliska alebo práce. Pre to aj Billa umiestňuje predajne priamo do obytných zón alebo na miest s vysokým prirodzeným pohybom obyvateľstva.

Vizitka kampane:

Názov: Plný vozík

Kilent: Billa Slovensko

Timing kampane: 4.5.-6.7.2016

Mediamix: TV, radio, print, OOH, online

Reklamná agentúra: MARK4 AGENCY

Art director: Peter Czikrai, Zuzana Truplová

Copywriter: Peter Czikrai, Zuzana Truplová

Account manager: Ivana Doria

PR agentúra: PR.Konektor

PrePrečítajte si tiež: Nová kampaň Billa: Máme ceny ako Lidl a Kaufland

https://www.youtube.com/watch?v=sTXd5ihPe_Q

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 15:26