Ide o občasník a motivovať má k vlastným nápadom. Prezentuje kutilské projekty.
Spoločnosť Hornbach uviedla na slovenský trh prvé vydanie časopisu Macher. „Hlavnou myšlienkou celého projektu je predovšetkým inšpirovať zákazníkov skutočnými príbehmi reálnych „Machrov“ k realizácii vlastných nápadov. Obsahovo časopis odráža reálne možnosti, ktoré zákazníkovi náš široký sortiment tovaru a služieb ponúka, “ približuje David Kolář, riaditeľ marketingu spoločnosti Hornbach.
Nový časopis prezentuje kutilské projekty z celého sveta. Okrem reálnych príbehov kutilov sú súčasťou obsahu aj rubriky ako rady, tipy, recepty, alebo napríklad samotné návody na realizáciu projektov. „V aktuálnom vydaní sa napríklad venujeme podpore ekologickej mobility, konkrétne v článku o výrobe bicyklov z bambusu, ktorou sa zaoberá partia mladých ľudí v čínskom Pekingu. Nechýba ani originálny návod na ukutie sekery či skutočný príbeh surinamského lovca potopených pokladov,“ dodáva David Kolář.
Lifestylový hobby magazín Macher vychádza ako občasník vo formáte A5 za cenu 1eura.
Prečítajte si tiež: Značky, ktoré vydávajú vlastný magazín a robia to fakt dobre
Zdroj: rm