Predajne Moja Samoška, Hypernova a Terno sa spojili a vystupovať budú pod jednou značkou Terno a v jednotnom dizajne. Túto najväčšiu zmenu, ktorou prešla Terno sieť za posledné obdobie, bude komunikovať novou kampaňou. Jej základom je nové logo so štvorlístkom a headline „Meníme sa k lepšiemu“, píše sa v tlačovej správe.
Najväčšiu zmenu, ktorá pocítia zákazníci, bude redizajn predajní. Ten má byť rovnaký vo všetkých prevádzkach. „Našou ambíciou je získať späť zákaznícku dôveru, preto je potrebné meniť Terno každým dňom k lepšiemu – prinášať krok po kroku rozmanitejší a kvalitnejší tovar za férové ceny, podporovať výnimočných lokálnych dodávateľov, prinášať zákazníkom zážitok z nakupovania, ktorým ich prevedie náš vyškolený personál,“ povedala Anna Buzinkay, marketingová riaditeľka TERNO real estate.
Ukážka billboardov:
Kampaň môžeme vidieť v televízii, v OOH v rozhlase a súčasťou bude aj online najmä komunikácia na profiloch na Facebooku Terno a Varíme s chuťou.
Od kampane a celkového rebrandingu, ktorý zastrešuje agentúra 2create, si autori sľubujú posilnenie znalosti značky a efektívnejšie budovanie imidžu značky. Všetky predajné siete prešli pod spoločnosť TERNO real estate. Redizajnu predajní by sme sa mali dočkať do konca roka.
Zdroj: red.