Ako sa pre Stratégie vyjadrila Silvia Wenderlová, marketingová manažérka Klenoty Aurum, „cieľom kampane je zvýšiť brand awareness a prepojením značky s Jaromírom Jágrom poukázať na hodnoty, ktoré sú pre Klenoty Aurum a tvár značky kľúčové: férovosť, pracovitosť, snaha vyniknúť medzi ostatnými svojou jedinečnosťou.“ Ako sa uvádza v tlačovej správe, pre aktuálnu kampaň nafotil Jaromír Jágr sériu fotografií plných sexappealu nedávno v USA. Fotografom kampane bol popredný slovenský módny fotograf Braňo Šimončík, ktorý je zvyknutý fotiť svetové topmodelky.
Posolstvá kampane približuje Silvia Wenderlová takto: „Klenoty Aurum je sieť predajní, v ktorej každý nájde svoj klenot, šperky či hodinky pre svojich najbližších. Sloganom „Náš klenot“ vystihujeme voľbu tváre kampane, Jaromíra Jágra. Ten zosobňuje húževnatosť, tvrdú prácu, pokoru a úspech, teda hlavné piliere spoločnosti. Klenot takto nadobúda širší zmysel, nie je len vyjadrením hodnoty, ale osobnostných charakteristík.“
Vizitka kampane:
Názov kampane: Náš klenot
Timing kampane: 05/2016 – 04/2018
Mediálne nasadenie: Outdoor, print, online, PR, POS
Reklamná agentúra: Kampaň si realizovali Klenoty Aurum in house.
Produkčná agentúra: Cash Only
PR agentúra: Divino
Kreatívny koncept: Klenoty Aurum
Art director: Klenoty Aurum
Fotograf: Branislav Šimončík
Prečítajte si tiež : Nahé modelky budú robiť reklamu pre Klenoty Aurum
Zdroj: rm