RTVS
StoryEditor

Futbalu sa darilo, komerčné televízie filmy nezachránili (víkendová sledovanosť)

04.07.2016, 16:41
Autor:
hrnhrn
Futbalové zápasy o postup do semifinále boli najsledovanejším proramom víkendu.

V piatok 1. júla mal najvyššiu sledovanosť futbalový zápas Wales - Belgicko na Dvojke. Zápas o postup do semifinále dosiahol rating 8,6 % a podiel 32 % v cieľovej skupine 12-54. Druhou najsledovanejšou reláciou boli Noviny TV JOJ (5,4 % / 25,6 %). Päť percentný rating prekonali ešte relácie Televízne noviny na Maríze , Futbalové štúdio na Dvojke a Najlepšie počasie na JOJke.

Na Markíze nezabodovala komédia Vesničko má stredisková, dosiahla sledovanosť 4,3 % a podiel 15,4 %. Naopak, Pluske sa zadarilo s filmom Jumper, ktorý dosiahol trhový podiel 10,5 % pri sledovanosti 3% v cieľovej skupine 12-54.

V sobotu 2. júla bol opäť najsledovanejším programom futbal. Napriek výpadku počas búrky dosiahol zápas Nemecka s Talianskom na Jednotke sledovanosť 9,4 % a podiel takmer 39 % v komerčnej cieľovej skupine. JOJ odvysielala v prime-time reprízu komédie Cumlikátor, ktorá dosiahla trhový podiel 20,4 % pri sledovanosti 5,4 % a porazila komédiu Zamenení na Markíze, ktorá dosiahla podiel 13,7 %.

Prvý deň Tour de France dosiahol na Dvojke sledovanosť 2,2 % a podiel 18,1 % v cieľovej skupine 12-54.

Zo spravodajských relácií prekročili 20-percentný trhový podiel v cieľovej skupine 12-54 na Markíze Športové noviny (23,7 %), Počasie (22,6 %) a Televízne noviny (21,7 %). Na JOJke to boli hlavné Noviny TV JOJ (25,9 %).

Nedeľa večer patrila opäť futbalu. Posledný štvrťfinálový zápas Francúzska s Islandom mal na Jednotke sledovanosť 9,4 % a posiela 25,2 % v cieľovej skupine 12-54. Druhý deň Tour de France na Dvojke dosiahol podiel 14,4 %.

Najsledovanejšími spravodajskými reláciami boli s takmer 9-percentným ratingom Najlepšie počasie na TV JOJ (podiel 29,6 %) a Počasie na Markíze (podiel 29,6 %). Športové noviny na Markíze dosiahli sledovanosť 8,4 %, Šport na JOJke 8,0 %. Noviny TV JOJ dosiahli rating 8 % a podiel 28,2 %, Televízna noviny Markízy 7,7 % a podiel 28,7 % v cieľovej skupine 12-54.

01 - Modified: 2023-12-15 11:26:54 - Feat.: - Title: Ceny za športové licencie sú za hranicou únosnosti, tvrdia zástupcovia 3 najsilnejších slovenských televízií 02 - Modified: 2022-09-05 15:01:08 - Feat.: - Title: Médiá majú platiť špeciálny odvod: Je to nesystémové a diskriminačné, odkazujú vysielatelia 03 - Modified: 2022-06-30 09:35:02 - Feat.: - Title: ta3 uviedlo novú reláciu Vaša pošta 04 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 05 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:21