Posledná etapa Tour de France, ktorá vyvrcholila 24. júla na parížskych Elyzejských poliach, sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Skvelé druhé miesto Petra Sagana a jeho zavŕšenie triumfu v boji o zelený dres sledovalo až 298-tisíc divákov starších než 12 rokov, sledovanosť zaznamenala trhový podiel 23,3%.
Na úspech Petra Sagana okamžite zareagoval aj mobilný operátor Slovak Telekom, ktorý sa prefarbil z magentovej na zelenú, aby tak oslávil a pogratuloval cyklistovi k úspechu.
Priemerná sledovanosť všetkých etáp Tour de France dosiahla 21,8% podiel na trhu a preteky sledovalo v priemere 195-tisíc divákov. Vďaka tomu sa 103. ročník Tour de France stal vôbec najsledovanejším od začiatku vysielania priamych prenosov v RTVS.
Najvyššiu sledovanosť dosiahol prenos z 15. etapy. V nedeľu 17. júla 2016 si ho na Dvojke pozrelo 303-tisíc divákov, dosiahol 21,0% podiel na trhu. Táto etapa sa stala historicky nasledovanejšou etapou Tour de France od r. 2011. Dvojka bola v čase vysielania prenosov z Tour de France najsledovanejšou televíziou na trhu.
Priemerná sledovanosť Tour de France podľa ročníkov (v tis. divákov v cieľovej skupine 12+):