Denník N začal vychádzať v tlačenom vydaní koncom januára 2015 po tom, ako sa časť redakcie oddelila z Denníka SME. Za minulý rok vykázal nový mediálny dom N Press na slovenskom trhu stratu pol milióna eur. Podľa najnovších výsledkov hospodárenia ju postupne znižuje, darí sa mu najmä v online priestore.
Návrat k jesenným výsledkom
Aktuálne má 19 400 predplatiteľov, po volebnom náraste v marci, keď stránku Denníka N navštívilo 900-tisíc reálnych užívateľov, sa čísla pohybujú okolo 650-tisíc reálnych užívateľov. Návštevnosť sa tak podľa slov šéfredaktora Lukáša Filu vrátila na čísla z minulej jesene. V rámci merania AIM Monitor obsadzuje Denník N približne 14. miesto, SME sa, pre porovnanie, nachádza na štvrtom.
Slabý print
V printovej oblasti denník nesplnil svoje očakávania, aktuálne sa nachádza na pomedzí 3000 - 4000 predaných kusoch denne. Ide o neverejné čísla, N Press svoj produkt totiž neeviduje v oficiálnom audite ABC SR. SME sa podľa posledných májových výsledkov ABC SR pohybovalo na úrovni približne 27 111 predaných výtlačkov za deň. Print mu však podobne klesá, v máji 2015 mal priemerný denný predaj na úrovni 32 931 kusov.
Kvartálne výsledky:
V prvom štvrťroku vykázalo N Press stratu takmer 55-tisíc eur, v druhom 37-tisíc. Stratu postupne znižuje, za posledný kvartál je medziročne nižšia o 80-tisíc.