V pondelok priniesla televízia Markíza na svoje obrazovky novú súťažnú reláciu Koleso šťastia. Do vysielania ju zaradila podvečer, pred svojou hlavnou spravodajskou reláciou Televízne noviny. V tom istom čase konkurenčná stanica TV JOJ vysielala zábavnú reláciu Inkognito.
Záujem divákov prial televízii Markíza, ktorá sa stala v tom čase lídrom na trhu, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo prvé vydanie relácie rating 4,2 % a trhový podiel 25,5 %. Šou si pozrelo celkovo 241-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je podľa televízie Markíza v porovnaní s konkurenčným programom Inkognito viac než dvojnásobný počet. Pre zaujímavosť, sledovanosť okolo 4% je v letnom období pre televíziu zaujímavý rating, ktorý niektoré relácie dosahujú počas leta v prime time.
Čo je Koleso šťastia?
Ide o súťažnú reláciu, ktorú vysielala televízia STV ešte v deväťdesiatych rokoch. Ide o americký formát (Wheel of Fortune). Pamätníci si možno pamätajú vtedajších moderátorov relácie Jozefa Pročka či Tibora Hlístu.
Televízia Markíza vrátila legendárnu reláciu na obrazovky tento týždeň v pondelok, pričom úlohu moderátora zverila spevákovi Lukášovi Adamcovi. Ten na obrazovkách televízie Markíza hviezdil v šou Tvoja tvár znie povedome. Moderátorovi Adamcovi sekunduje šarmantná speváčka, tanečníčka a exfinalistka Miss Universe Alžbeta „Betty“ Ferencová.