Kvíz šou Dobré vedieť! nasadila televízia Markíza do vysielania v máji tohto roka, a to dvakrát do týždňa v utorok a vo štvrtok o 21 45. Kým po utorky jej na Joj-ke konkuroval sitcom Andyho Krausa Dovidenia, stará mama!, vo štvrtok to bola zábavná súťaž Inkognito.
Dobré vedieť! v premiérových častiach dosiahla priemerne 6,3% sledovanosť. Markíza kvíz šou nasadila aj na leto. Tá si postupne získavala divákov a v utorok dosiahla premiérová časť, v ktorej boli hosťami moderátorka Adriana Poláková a youtuber Daniel "GoGo" Štrauch nadpriemerný rating. V cieľovej skupine 12+ pritiahla k obrazovkám 428 - tisíc divákov. V komerčnej cieľovej skupine dosiahla zatiaľ najvyšší rating od jej vysielania, a to 9,0 % ako aj trhový podiel 30,0 %. S týmto výsledkom sa stala lídrom utorkového prime timu.
Kvíz šou Dobré vedieť! je licencovaný formát od FremantleMedia, z ktorej dielne je napríklad kuchárska reality šou Moja mama varí lepšie ako tvoja. Moderátorom Dobre vedieť! je Rastislav Sokol, stálymi kapitánmi Róbert Jakab a Juraj Kemka. Šou pre Markízu vyrába spoločnosť good tv, tá istá, ktorá realizovala aj Milujem Slovensko na RTVS.
O čom je kvíz šou Dobré vedieť! si môžete prečítať v tomto článku: