Take Me Out je pôvodom britská zoznamovacia šou, ktorá sa stala najsledovanejšou reláciou v čase jej vysielania. Televízia Joj túto provokatívnu a vizuálne pôsobivú šou plánovala priniesť slovenským divákom v jesennej programovej štruktúre, podľa informácií Stratégií však jej nasadenie posúva na neurčito.
Počas júla si na kastingoch v Bratislave a Košiciach vyberala Jojka účinkujúcich do šou. Záujemcovia o zoznámenie sa mohli prihlásiť aj prostredníctvom formulára na webe televízie. V televíznej upútavke sa zamerala na mužov a ženy vo veku 21 – 35 rokov.
Kasting do šou už promovala Jojka na obrazovkách už na jeseň minulého roka. Hoci vtedy avizovala spustenie novej "zoznamky" na jar tohto roka, nestalo sa tak.
V šou si tridsať odvážnych žien vyberá svojho potenciálneho partnera na rande. Ženy majú k dispozícii len jeden letmý pohľad na to, aby sa rozhodli, či budú chlapi prihlásení v šou pokračovať ďalej alebo nie. Ich vyjadrovacími prostriedkami v šou budú svetlá - zapnuté budú znamenať áno, vypnuté nie. Čím dlhšie muž v relácii vydrží, tým viac sa o ňom dámy postupne dozvedia.
Potom sa však úlohy vymenia a muž, ktorý zostane ako posledný, si bude musieť vybrať svoju vyvolenú spomedzi dám, ktoré o ňom rozhodovali. A to rovnakým svetelným systémom. Ich prvé rande sa odohrá pred očami divákov.
Zoznamovacia šou Take Me Out od spoločnosti FremantleMedia odštartovala v roku 2010 vo Veľkej Británii, kde si postupne získavala čoraz viac divákov. K obrazovkám pritiahla až 6,2 milióna divákov, čím najsledovanejším programom v čase vysielania. Následne bola úspešne produkovaná vo viac než 15 krajinách. Na úspech šou nadviazali aj ďalšie spin off formáty ako Take Him Out či Celebrity Take Me Out. Šou sa neskôr s úspechom vysielala aj v Dánsku, Kórei, Holandsku či Španielsku.
Medzi najúspešné licencované šou od FremantleMedia patrí na obrazovkách televízií Joj a Prima najmä Česko Slovensko má talent (Got talent), ktorá bude na jeseň pokračovať už svojou šiestou sériou. Úspešná je však aj kulinárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja (My mom cooks better then yours), ktorá bude pokračovať na jeseň opäť s moderátorom Milanom "Juniorom" Zimnýkovalom. Ďalšou šou od FremantleMedia, ktorú pripravuje televízia Joj do jesennej programovej štruktúry, je novinka Kto tu býva (Who lives here?).
So spoločnosťou FremantleMedia spolupracuje aj Markíza na projektoch Superstar a Dobre vedieť!, RTVS má licencovanú zábavno-súťažnú šou 5 proti 5.