StoryEditor

Nový Čas má 25 rokov. V kampani ukazuje ľudí bez tváre

09.08.2016, 11:24
Autor:
redred
V reklamách použil osobnosti show biznisu.

Najčítanejší bulvárny slovenský denník Nový Čas oslavuje 25 rokov. Ide o prvý bulvárny denník u nás. V najlepších časoch predal vyše 200 000 kusov, v týchto dňoch oslavuje štvrťročie kampaňou v ktorej použil známe osobnosti show biznisu ako Marilyn Monroe či Elvisa Presleyho. Pričom v kampani neukazuje ich tváre, hoci je jasné o koho sa jedná.

Vizuály sprevádzajú headliny, ktoré sa pri každom menia, podľa toho, aká história sa s osobnosťou viaže. Napríklad pri Marilyn Monroe headline znie: Čas ukázal, kto je zbožňovaný. 

Nápad je od agentúry Creative Department, ktorá tiež stojí za novým brandingom Slovenska a sloganom Good Idea Slovakia. 

Takto vyzerajú printové a outdoorové vizuály kampane Nový Čas. 

Creative Department

Creative Department

Creative Department

01 - Modified: 2023-10-11 10:25:29 - Feat.: - Title: Nový čas má novú šéfredaktorku 02 - Modified: 2023-10-10 15:04:38 - Feat.: - Title: News and Media Holding kupuje Nový Čas 03 - Modified: 2021-08-25 08:24:10 - Feat.: - Title: Prečo treba kričať na hendikepovaných? 04 - Modified: 2021-06-25 17:06:16 - Feat.: - Title: Adam Valček odchádza zo SME. Ako bloger bude zarábať z príspevkov čitateľov 05 - Modified: 2021-01-28 07:24:18 - Feat.: - Title: Mars spúšťa kampaň #HereToBeHeard na podporu rodovej rovnosti
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 21:37