Z víkendovej ponuky verejnoprávnej televízie najviac zaujala piatková zábavná šou Milujem Slovensko. Jednotka odvysielala v jesennej štruktúre prvý diel tejto populárnej relácie. RTVS už stabilne prináša Milujem Slovensko čísla sledovanosti, ktoré sa nestratia v rebríčkoch najsledovanejších relácií komerčných televízií. A tak tomu bolo aj minulý piatok. Milujem Slovensko prinieslo RTVS v komerčnej cieľovej skupine 12 - 54 celkom 6,9 percentný rating, Jednotka získala v čase vysielania zábavnej relácie 22,1 percentný podiel na trhu. V ten deň ju predbehlo v podieloch na trhu iba Počasie a Televízne noviny na Markíze. RTVS priniesli slušný výkon sledovanosti aj Fetiše televízie, ktoré vysielala v piatok po 21.25 hodine. V komerčnej cieľovej skupine dosiahla rating 3,4 percent a podiel 12,4 percent.
RTVS ešte posledný augustový víkend odštartovala jesennú sezónu druhou sériou seriálu Doktor Martin. Prvá časť sa stala lídrom trhu, keď oslovila v cieľovej skupine 12+ celkom 318-tisíc divákov, čo predstavovala 17,7% podiel na trhu. Minulú nedeľu oslovil Doktor Martin očakávane menej divákov, keďže súperil s dvoma výraznými projektmi na trhu Tvoja tvár znie povedome a Česko Slovensko má talent. Napriek tomu sa ukázalo, že Doktor Martin má stálych divákov, ktoré RTVS prinesú stále jedny z najvyšších čísel sledovanosti. Časť vysielaná 4.9. dosiahla 3,7 percentný rating a 9,9 percentný podiel na trhu. Doktor Martin je jeden z najsledovanejších seriálov RTVS po Kolonáde a či Tajné životy. A je pravdou, že oba seriály mali vyššiu sledovanosť - nemuseli však bojovať v takej tvrdej konkurencii zábavných programov ako Doktor Martin.