Zdá sa, že sa opakujú výsledky z jarnej sezóny. Minimálne to platí pre seriál TV JOJ Naši, ktorý vo štvrtok v prime time zaujal divákov najviac, a to zo všetkých televíznych ponúk. Podľa informácií Stratégií získal 7,5 percentný rating a 23,3 percentný podiel na trhu. Naši majú ešte priestor pre nárast sledovanosti - v predchádzajúcej sezóne sa ratingy bežne pohybovali okolo 8 - 9 percent.
Dobrodružná reality šou Ostrov si v porovnaní s predchádzajúcou časťou mierne polepšila, keď podľa informácií dosiahla 6,4 percentný rating a 18,6 percentný podiel na trhu. Rovnaký rating získali napríklad aj hlavná spravodajská relácia Markízy - Televízne noviny. V spravodajstve mala včera navrch konkurenčná dvojka, televízia JOJ. Tá získala zo svojimi Novinami TV JOJ o percento viac ako konkurenčné spravodajstvo Markízy.
Premiéru mala vo štvrtok aj JOJ-kárska reality šou z minulosti Návštevníci, ktorá sa vysielala v neskoršom prime time. Pre televíziu nakoniec získala 3 percentný rating a 13,6 percentný podiel na trhu. Atletiko Cvernofka, nový komediálny seriál Markízy, v tom čase získal 21,1 percentný podiel na trhu a sledovanosť na úrovni 5,7%. V porovnaní s prvou časťou prepadol seriál Atletiko Cvernofka o takmer o 5 percent. Prvý diel, ktorý televízia Markíza odvysielala tento týždeň v pondelok mal pred sebou výbornú nábehovú krivku v podobe Hornej Dolnej.
Za zmienku stoja aj výsledky telenovely Vymenené životy, ktorá sa vysiela na stanici Doma. Ich sledovanosť sa kontinuálne drží na hranici 2 - 2,5 percent, včera dokonca 3 percentá.