V polovici júna vás Stratégie informovali o tom, že nemecký gigant Volkswagen po takmer dvadsiatich rokoch opúšťa na globálnej úrovni mediálnu agentúru MediaCom, patriacu do siete WPP. Novou domovskou mediálnou agentúrou sa pre spoločnosť Volkswagen a ďalšie automobilové značky v jej portfóliu (Porsche, Bentley, Seat, Škoda, Volkswagen Úžitkové vozidlá) stane od začiatku roka 2017 mediálna agentúra PHD.
Aj na Slovensku prebehol tender na mediálnu agentúru. Spoločnosť Volkswagen a jej automobilové značky rovnako patrili do portfólia mediálnej agentúry MediaCom a očakávalo sa, ako to býva v podobných prípadoch zvykom, že rovnako ako matka vo svete, bude tender na lokálnej úrovni naklonený novej mediálnej agentúre, teda PHD.
Pre Stratégie potvrdil výsledky tendra Marek Chovanec, marketingový a PR manažér skupiny Volkswagen: "Aj naďalej zostávame spolupracovať so súčasnou mediálnou agentúrou MediaCom." Agentúra, ktorú na Slovensku vedie Andrej Dziak, vyhrala lokálny tender pre zabezpečovanie mediálnych služieb značiek Porsche Slovakia - to je Volkswagen, Audi, Seat a Volkswagen Úžitkové vozidlá. "MediaCom, Bratislava nás presvedčila, že rozumie našim potrebám a že dokáže zabezpečiť ich napĺňanie v najbližších rokoch," povedal na margo výsledkov tendra Chovanec. Zmluva so staronovou mediálnou agentúrou platí od roku 2017 a je podpísaná na dva roky s možnosťou jej predĺženia.
Podľa informácií Stratégií automobilka Škoda prechádza pod novú mediálnu agentúru, a to PHD.