Včera televízia JOJ uviedla na svoje obrazovky prvýkrát kriminálku Za sklom, v hlavnej úlohe s Tomášom Maštalírom, Jánom Koleníkom a Kamilou Magálovou. Televízia pripravila novinke patričnú reklamu, ktorá sa jej vyplatila. Za sklom sa v čase vysielania stalo lídrom trhu v prime time a v sledovanosti len o necelé percento, zanechala za sebou reprízu Hornej Dolnej, ktorú v tom čase vysielala televízia Markíza. Podľa informácií Stratégií kriminálny seriál v komerčnej cieľovej skupine 12 -54 získal pre televíziu JOJ 8,4 percentný rating a 24,5 percentný podiel na trhu.
Rating Hornej Dolnej dosiahol 8,0 percent a 22, 6 percent na trhu. Markíza nasadila reprízu Hornej Dolnej do stredajšieho prime-timu potom, čo musela zareagovať na nízke ratingy dobrodružnej reality šou Ostrov, ktorú presunula do neskoršieho večerného slotu.
Takmer vyrovnané výkony dosiahli obe komerčné televízie v prípade hlavných správ. Avšak v tomto prípade ťahá za kratší koniec televízia Markíza, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala v čase vysielania hlavných správ menej divákov ako konkurenčná JOJ-ka. Kým Markíza zo svojimi Televíznymi novinami získala 26, 2 percentný podiel na trhu, televízia JOJ s Novinami TV JOJ 26,5 percent.