Výsledky včerajšieho nedeľného prime timu prekvapili. Komerčné televízie po skončení hlavného spravodajského bloku vysielajú v tejto sezóne proti sebe dve veľké zábavné šou. Televízia Markíza baví divákov šou Tvoja tvár znie povedome a televízia JOJ šou Česko Slovensko má talent.
Kým posledné tri časti sa talentová šou JOJ-ky Česko Slovensko má talent doťahovala na lídra a predchádzajúcu nedeľu bola dokonca o 0,4 bodíkov sledovanejšia ako Tvoja tvár tvár znie povedome (JOJ-ka nedosiahla lepší share, ten zostal v Markíze pozn. red), včera sa vyšplhala dokonca na vyššie čísla ako mala pri štarte v jeseni.
Tvoja tvár znie povedome v komerčnej skupine oslovila 12,1 percent divákov a získala 34,7 percentný podiel. Pri štarte v jeseni mala 11,2 percentný rating a 35,7 percentný podiel. Konkurenčná šou JOJ-ky Česko Slovensko má talent dosiahla včera 9,0 percentný rating a 22,4 percentný podiel na trhu.