Televízia Ta3 si o pár dní pripomenie 20. výročie. Pri tejto príležitosti si dopriala osvieženie v podobe novej staničnej grafiky a kampane. Redizajnom prešlo aj logo Ta3. Novú staničnú grafiku pre televíziu TA3 vytvoril kreatívny tím Martina Hudáka z Creative Studio OREO, kampaň agentúra Work&Hugs Simony Bubánovej. Ide o zmeny, ktoré kopírujú strategické zmeny v televízii ako novej a modernej televízie.
„Grafika reflektuje súčasné svetové trendy, má oveľa väčšiu dynamiku a nové animované prvky,“ hovorí o novom vizuáli Oľga Dúbravská, riaditeľka pre strategický rozvoj televízie. Dizajnovo televízia upravila nielen formáty, zamerala sa aj na funkcionalitu systémovej grafiky. „Chceli sme vytvoriť novší a progresívnejší vizuál, k čomu bolo prispôsobené aj logo,“ hovorí o cieľoch novej vizuálnej zmeny Dúbravská.
Nové, živé a dynamické logo
„Napozerali sme si rôzne zahraničné televízie a trendy spravodajskej grafiky a išli sme cestou vizuálnej výraznosti ale zároveň aj jednoduchost...
Zostáva vám 85% na dočítanie.