PIATOK 4. 11. 2016:
Lídrom piatkového večera boli zábavná šou Milujem Slovensko a spravodajské relácie. Milujem Slovensko dosiahlo na Jednotke sledovanosť 8,9 % a podiel 25 % v cieľovej skupine 12-54. Počasie na Markíze si pripísalo o desatinu bodu nižší rating, ale vyšší podiel na trhu. Dosiahlo sledovanosť 8,8 % a podiel 26,8 %. Tretím najsledovanejším piatkovým programom boli Televízne noviny na Markíze. Zaznamenali rating 8% a podiel 26,1 %. Najsledovanejším piatkovým programom na TV Joj boli Noviny, ktoré dosiahli sledovanosť 7,2 % a 22,4 % podiel v cieľovej skupine 12-54.
SOBOTA 5. 11. 2016:
Najsledovanejším sobotňajším programom boli spravodajské relácie. Najviac divákov si pozrelo Televízne noviny na Markíze, ktoré zaznamenali rating 8,4 % a share 28,3 %. Noviny TV Joj dosiahli sledovanosť 7,9 % a podiel 25,8 %, trojicu najsledovanejších relácií uzatvárajú Športové noviny na Markíze, ktoré mali rovnaký rating ako Noviny TV Joj, ale nižší podiel o 1 percentuálny bod.
Z menších staníc mal najvyššiu sledovanosť podvečerný hokejový prenos Nemeckého pohára na Dvojke RTVS, ktorý si pozrelo 4,7 % divákov v cieľovej skupine 12-54, televízia dosiahla podiel 18,3 %.
Za zmienku stojí aj veľmi nízka sledovanosť šou Strom želaní, v ktorej Sajfa plní detské sny. Nákladnú šou si v prime time na Jednotke pozrelo len 2 % divákov a televízia dosiahla podiel 6,1 % v skupine divákov 12-54. Väčší podiel (9 %) zaznamenala Jednotka aj pri poobedňajšej repríze Milujem Slovensko.
NEDEĽA 6. 11. 2016:
Najsledovanejším nedeľňajším programom bolo Počasie na Markíze, ktoré dosiahlo 10,2 % sledovanosť a 31 % podiel v cieľovej skupine 12-54. Prekonalo tak aj sledovanosť finále šou Tvoja tvár znie povedome, ktoré dosiahlo sledovanosť 9,9 % a podiel 34,9 % v cieľovej skupine 12-54, pri obrazovkách bolo 515-tisíc divákov starších než 12 rokov. Konkurenčná šou TV Joj Česko Slovensko má talent tentokrát dosiahla sledovanosť len 7 % a podiel 21,5 %. Televízia Markíza uvedie v nedeľu 13. novembra ešte jedno špecialne vydanie Tvojej tváre.
Sledovanosť nedeľňajšieho finále prekonala väčšina vydaní druhej série a všetky časti prvej série. Rekordné výsledky sledovanosti dosiahlo finále prvej série šou, ktoré televízia odvysielala 1. mája. Zaznamenalo 16,6 % sledovanosť a 48,6 % podiel v cieľovej skupine divákov 12-54, pozrelo si ho až 841-tisíc divákov starších než 12 rokov.
Tretím najsledovanejším programom boli Televízne noviny na Markíze s ratingom 9,4 % a podielom 30,7 %. Noviny TV Joj si pripísali rating 8,7 % a podiel 27,3 %.
Z menších staníc mal aj v nedeľu najvyššiu sledovanosť poobedňajší hokejový prenos Nemeckého pohára na Dvojke RTVS, ktorý si pozrelo 3,6 % divákov v cieľovej skupine 12-54, televízia mala podiel 16,5 %.