Keď denník SME v apríli spustil kampaň na predplatné pre Sme.sk, ozvali sa viaceré politické strany. Kampaň podľa nich príliš napodobňovala ich predvolebné billboardy.
„V skutočnosti im však vadilo, že sme trefným spôsobom upozornili na klamstvá v sloganoch volebných kampaní,“ hovorí Andrej Csino, creative & strategy director agentúry Core4, ktorá kampaň pripravovala.
Tento rok sa tak rozhodli zareagovať opäť. Nová kampaň Smeru, ktorú strana odštartovala v novembri, stojí na rôznych sľuboch a krátkom slogane: „Držíme slovo.“
„Na kampaň sme museli jednoducho zareagovať znova. Operuje totiž v rovine planých sľubov alebo udalostí, ktoré ako strana vôbec nemohli ovplyvniť a podľa nás opäť klamlivo vzbudzovali v občanoch dojem, že Slovensko sa má vďaka nim čoraz lepšie,“ vysvetľuje Csino najnovšiu spoluprácu s denníkom.
Sľubuje aj SME
Značka SME sa v rámci kampane na predplatné podľa slov agentúry opäť rozhodla upozorniť, že stojí na strane pravdy a nikdy neprestane odhaľovať klamstvá, na ktoré sa musia občania bezmocne prizerať v dennom živote, v médiách aj na billboardoch.
„Preto sme kampaň na predplatné online vydania opäť postavili na tvári komentátora Petra Schutza, a prísľube našej značky Sme.sk, že nikdy neprestaneme odhaľovať klamstvá a podvody, ktorými trpí naša spoločnosť,“ uviedol Pavol Mačinga, člen predstavenstva vydavateľstva Petit Press.
Hlásia sa k nej otvorene
Podľa slov Andreja Csina sa agentúra pod tieto kampane podpisuje rada. „Úprimne veríme, že aj reklama môže ľuďom pripomínať, aby uvažovali a neverili všetkému, čo nám mocní tohto sveta prezentujú ako pravdu.“
Imidžovo – produktová kampaň a nová spolupráca značky SME a ich agentúry CORE4 prebieha zatiaľ v online prostredí.