V Rádiu Expres spustili Vianočnú súťaž o 100 000 EUR. Ešte pred veľkým finále sa hrá o dennú výhru minimálne 5 000 EUR. Súťaž vyvrcholí priamo na Štedrý deň, keď bude každý, kto počas súťaže poslal aspoň 1 SMS, v hre o 4 výhry vo výške 25 000 EUR.
V tento deň navyše stačí len zdvihnúť telefón do dvadsiatich sekúnd a v 4 domácnostiach to budú asi najbohatšie Vianoce na Slovensku. Vo vysielaní najpočúvanejšieho rádia ide o doteraz najvyššiu finančnú čiastku v súťaži.
Súťaž je podporená aj kampaňou, ktorú pre Rádio Expres pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Jej spusteniu predchádzal tajomný teasing vo vysielaní rádia a v printoch s motívom „Tichá noc tento rok nebude!“. Kampaň sa následne po spustení súťaže naplno vysvetlila aj cez online a spoty v kinách.
Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Rádio Expres
Kreatívny riaditeľ: Pavol Pružinec
Copywriter: Pavol Pružinec, Tomáš Kučírek
Art Director: Martin Larry Jaňák, Katarína Krchňáková
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Account manager: Daniela Huťková
Produkcia: Protos