I tento rok sa televízie presvedčili, že Tri oriešky pre Popolušku neodmysliteľne patria k slovenskému Štedrému večeru. Aj tieto Vianoce ovládla ratingy sledovanosti a Markíze zabezpečila pozíciu lídra. Tri oriešky pre Popolušku v komerčnej cieľovej skupine dosiahli rating na úrovni 17,1 percent a podiel 38,3 percent.
Druhým najsledovanejším nespravodajským programom Štedrého večera sa stala komédia Sám doma 2: Stratený v New Yorku, ktorú JOJ-ka zaradila do vysielania tesne pred dvadsiatou hodinou. Americká komédia pre televíziu JOJ získala ratingy na úrovni 10,4 percent a podiel 21,4 percent.
Treťou najsledovanejšou rozprávkou sa stala novinka Zázračný nos, ktorú divákom priniesla verejnoprávna televízia. Vo vysielaní štartovala o 19 40. V komerčnej cieľovej skupine 12 -54 získala ratingy na úrovni 7,6 percent s podielom 15,9 percent.
Takto vyzeral tohtoročný Štedrý večer. Uvidíme, ako si televízie poradia s tým budúcim, keďže už teraz je zrejmé, že Tri oriešky pre Popolušku bude vysielať televízia JOJ. Viac si môžete prečítať tu.