Hudobná televízna stanica Barrandov Muzika sa od januára zmení na Barrandov Family. Nová stanica by mala osloviť širšiu cieľovú skupinu. Približne polovicu obsahu bude tvoriť vlastná tvorba skupiny Barrandov.
"Všeobecne možno povedať, že sa hudobným televíznym staniciam orientovaným na konzervatívnych divákov veľmi nedarí. Barrandov MUZIKA mala síce nádejný štart, ale v súčasnej dobe už neplní naše očakávania," uviedol generálny riaditeľ skupiny Barrandov Jaromír Soukup. Od júla sa sledovanosť stanice pohybuje pod 0,2 percentami. Zo stanice tiež odíde spoločník Peter Núñez, ktorý prevedie svoj podiel na Soukupa.
"Od Barrandov FAMILY očakávame ďaleko lepšie výsledky, ktoré by mali pomôcť našej skupine v ďalšom raste. V tomto roku sledovanosť Skupiny Barrandov presahovala deväť percent a nie je tajomstvom, že naše ambície sú ďaleko vyššie," dodal Soukup.
Kvôli snahe zvýšiť podiel na trhu sledovanosti skupina Barrandov pred koncom roka uzavrela niekoľko kontraktov s dodávateľmi obsahu, ako napríklad s FremantleMedia alebo NBC Universal. "Budeme natáčať ďalšie diely nášho seriálu Doktorka Kellerová, budú aj ďalšie diely úspešných relácií z vlastnej tvorby, ako sú Sudkyňa Barbara alebo Nebezpečné vzťahy," dodal Soukup.
Do Skupiny Barrandov patrí TV Barrandov, KINO Barrandov, Barrandov PLUS a Muzika Barrandov, z ktorej sa stane Barrandov Family. Skupina patrí mediálnej spoločnosti Empresa Media, do portfólia ktorej spadajú tiež časopisy Týždeň, Sedmička, Inštinkt, Exkluziv, Interview alebo tituly pre mládež Popcorn a Top Dievčatá. Predsedom predstavenstva je Jaromír Soukup.