V stredu uviedla televízia JOJ prvú časť seriálu Prázdniny. Nenáročná veselá komédia o tom, ako sa muži vyberú s deťmi na chalupu, mala výborný štart. Nielenže sa stala najsledovanejšou reláciou celej stredy v programe TV JOJ, ale k jej výsledkom mala ďaleko aj televízia Markíza.
Prázdniny si v stredu od divákov vyslúžili nadpriemerný rating na úrovni 13,5 percenta a nadštandardný 38,3 percentný podiel. Markíza v tom čase vysielala zábavnú pesničkovú reláciu Chart show, s ktorou získala 16,6 percentný podiel.
Aj v hlavných správach sa v tomto roku zatiaľ darí viac televízii JOJ. Jej Noviny TV JOJ v stredu získali 9,6 ratingov pri podiele 28,6 percenta. Markíze diváci doručili počas hlavných správ ratingy na úrovni 7,4 percenat pri podiele 23,2 percenta.
V celodennom podiele mala v stredu skupina JOJ Group v porovnaní so skupinou Markízou navrch. JOJ Group - 27,4 percenta, skupina Markíza 26,2 percenta.
Poznámka: Všetky výsledky uvádzame v komerčnej cieľovej skupine 12 - 54.