V stredu 1. februára 2017 uvádzajú denník BILD a Ringier Axel Springer Media (RASM) na nemecký trh nový online portál. NOIZZ bude prinášať správy podávané moderným spôsobom o všetkom, čo zaujíma mestskú a digitálne zameranú cieľovú skupinu: od módy a životného štýlu, cez pouličné umenie a hip hop, až po politiku a dianie v spoločnosti.
NOIZZ informuje spôsobom, ktorý je pre cieľovú skupinu prirodzený – cez smartfóny a sociálne médiá pomocou textov, obrázkov a videí.
V Nemecku vzniká projekt NOIZZ ako výsledok spolupráce medzi denníkom BILD a skupinou RASM. Od novembra 2015 funguje portál NOIZZ úspešne v Poľsku, od roku 2016 aj v Srbsku a na Slovensku. Medzičasom dosahuje návštevnosť 7,5 milióna užívateľov za mesiac.
Novovytvorenú redakciu povedie Manuel Lorenz z tímu New Platforms denníka BILD. Prispievať bude aj ďalší redakčný tím mladých žurnalistov z Axel Springer Academy. Obsah bude doplnený aj článkami od blogerov a influencerov. Za marketing portálu NOIZZ v Nemecku je zodpovedná agentúra Media Impact, ktorá sa zameria predovšetkým na natívne kampane, pričom využije aj vplyv významných osobností z online prostredia.
„NOIZZ je zameraný na generáciu, ktorá samu seba definuje svojim životným štýlom – sú neustále online, orientovaní na mestský život, hlasní a vždy hľadajú niečo nové,“ hovorí Stefan Betzold, generálny riaditeľ BILD Digital. „Vďaka našej spolupráci s denníkom BILD, môžeme pokračovať v úspešnom príbehu NOIZZ, čím sa NOIZZ postupne mení na európsku mediálnu značku,“ dopĺňa ho Jovan Protić, Digital Publishing Director RASM AG.