Novinku Baby boom zaradila Markíza do utorkového prime time namiesto šou Jany Hospodárovej Šťastný domov. Televízia novú reláciu prezentovala ako unikátnu dokumentárnu sériu, ktorá divákom sprostredkuje jedinečný zázrak príchodu nového života na svet. Novinka odštartovala so sledovanosťou 6,5% a podielom 17,3%, pri svojej premiére sa však nevyhla technickým problémom. Do vysielania sa miešal hlas anglicky hovoriaceho moderátora, čo dali nespokojní diváci najavo v kritických komentároch na sociálnych sieťach. Slabší štart novinky Baby boom stiahol dolu aj nasledujúcu šou O 10 rokov mladší, ktorú si pozrelo 6,2% divákov s podielom pod 22 percent.
V prime time diváci uprednostnili akčný film na TV JOJ. Smrtonosnú pascu: Opäť v akcii s Bruceom Willisom si pozrelo 6,7% divákov s podielom 20,7%. Repríza Nikto nie je dokonalý na Jednotke zaznamenala sledovanosť 5,3% a podiel cez 14%.
V podvečernom vysielaní dominovala kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na JOJ s podielom 20,6%. Susedské prípady na Markíze dosiahli podiel 17,5%, Duel na Jednotke 12% a 5 proti 5 mali cez 15%.
V hlavných spravodajských reláciách zaznamenalo najvyšší rating - takmer 11 percent - Najlepšie počasie a Noviny TV JOJ (9,5%). Pripísali si podiel 29 a necelých 28 percent. Televízne noviny na Markíze dosiahli 26 percent, Počasie sa hýbalo nad 25 percentami.
V celodenných podieloch však dominovala televízia Markíza (a celá CME Group), a to v komerčnej aj univerzálnej cieľovej skupine divákov.
V skupine divákov 12-54 dosiahla CME Group 28%, pričom samotná Markíza si pripísala 20,5%. JOJ Group zaznamenala share 24,1% samotná televízia JOJ 17,8%.
V cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov zaznamenala CME Group 26,9% a JOJ Group 23,5%. Samotná televízia Markíza dosiahla podiel 18,4% a televízia JOJ 18%.
Poznámka: Údaje uvádzame v komerčnej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.