Spoločnosť NEWTON Media prináša na trh novú službu, ktorá umožní klientom sledovať medializáciu svojej značky, spoločnosti, či predstaviteľa pár minút po odvysielaní rozhlasovej i televíznej reportáže. Služba TVR Alerts dokáže pomocou technológie voice/video-to-text rozpoznať kľúčové slová a z vysielania vytvoriť trojminútovú nahrávku, ktorú následne posiela na mobil alebo e-mail užívateľa.
Novinka, s ktorou prichádza spoločnosť v týchto dňoch, je určená primárne pre ľudí pracujúcich v oblasti marketingu a komunikácie. Umožňuje zachytiť všetko podstatné takmer v tom istom čase, ako na tému upriamia pozornosť samotné médiá. Zodpovední pracovníci tak môžu ihneď reagovať a zabrániť tak možným negatívnym dopadom krízovej komunikácie. Trojminútový záznam z vysielania sa klientom odosiela formou prelinku cez sms alebo emailom najneskôr do 20 minút od odvysielania reportáže.
Pri nahrávke sa zobrazuje dátum a čas vysielania, televízna/rozhlasová stanica, názov relácie, téma a samotné kľúčové slovo. Nahrávky sú klientom k dispozícii sedem dní od vysielania, potom sa vybrané relácie spolu s prepismi ukladajú do archívu.
„Výhoda TVR Alerts spočíva najmä v tom, že klienti vedia veľmi rýchlo zachytiť, čo o nich hovoria médiá. My sledujeme ich mediálnu publicitu a klienti môžu svoj čas sústrediť na prípadne ďalšie kroky ich komunikačnej stratégie," hovorí Valéria Polovková, CEO NEWTON Media Slovenská republika. Zároveň dopĺňa, že trojminútová video/audio nahrávka uvedie užívateľa do kontextu zmienky takmer ihneď, ako si ju užívateľ spustí. Cieľom tejto služby je teda šetriť čas svojim klientom.
Služba TVR Alerts je súčasťou aplikácie NewtonOne, v rámci ktorej majú klienti prístup k ďalším službám - monitoringu médií, mediálnemu archívu a rôznym analytickým nástrojom, ktorými vedia merať svoju mediálnu publicitu. Klienti majú možnosť sledovať obsah viac ako 100 000 mediálnych správ z tradičných, internetových a sociálnych médií. V súčasnej dobe prichádza NEWTON Media s prvou verziou služby, ktorú ponúka aj na českom, poľskom a chorvátskom trhu.
Spoločnosť NEWTON Media je najväčším poskytovateľom služieb v oblasti monitoringu médií a mediálnych analýz v strednej Európe. Od roku 1995 pôsobí na českom trhu, svoje pobočky postupne rozširovala na Slovensku, Poľsku, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine a Macedónii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývajú oblasť tradičných médií, internetu a sociálnych sietí. Spoločnosť disponuje najväčším mediálnym archívom v strednej Európe, ktorý siaha až do roku 1996. Portfólio služieb s pridanou hodnotou zahŕňa strategické poradenstvo a návrhy a odporúčania s cieľom pomáhať klientom posilniť ich konkurencieschopnosť. Je členom medzinárodných asociácií FIBEP a AMEC, ktoré združujú spoločnosti pôsobiace v oblasti monitoringu médií a mediálnych analýz. Viac informácií nájdete na webovej stránke spoločnosti www.newtonmedia.sk.