V máji tohto roka bude predstavená nová podoba značky Skylink. Dôjde k zmene hlavného grafického prvku loga, ktorý bude po novom rovnaký pre všetky televízne platformy luxemburskej spoločnosti M7 Group S.A., ako aj k zmene logotypu.
Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom (krasohľadom), ktorý symbolizuje programovú pestrosť ponuky Skylinku a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group v krajinách Beneluxu (CanalDigitaal, TV VLAANDEREN, TéléSat, Online.nl), Rakúsku (HD Austria) a Nemecku (M7 Deutschland). Rozsah a pestrosť ponuky, z ktorej si vyberie naozaj každý divák, bude tiež jedným z hlavných motívov kampane.
Celková stratégia Skylinku, ani celej skupiny M7 Group S.A., sa nezmení. Kľúčovými hodnotami, okrem bohatej a žánrovo pestrej ponuky, zostáva dôraz na najlepšiu možnú kvalitu a flexibilitu. Jaromír Glisník, člen predstavenstva M7 Group, k tomu dodáva: „Počas uplynulých rokov prešla celá skupina M7 Group významnou technologickou premenou. Vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, sme prešli na vysielanie v HD kvalite a sprístupnili zákazníkom televízne vysielanie aj mimo dosah tradičných satelitných a káblových operátorov, tzn. na tabletoch, telefónoch a počítačoch. Inovácie v oblasti produktov a služieb sa samozrejme snažíme premietať aj do našej komunikácie smerom von, k zákazníkom. Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity, a preto je logické, že časom dochádza k vývoju aj tu. Nový smer viac integruje všetky značky v rámci skupiny, pôsobí modernejším dojmom a zároveň poskytuje priestor pre výraznejšie odlíšenie našej komunikácie od ostatných značiek na trhoch, kde ponúkame svoje služby.“
Redizajn bude komunikovaný intenzívnou reklamnou kampaňou, ktorá štartuje začiatkom mája.