Najväčšia česká satelitná televízia Skylink od mája zmení svoje logo. Samotná zmena v ČR a na slovenské vyjde na jeden až dva milióny eur, sprievodná reklamnú kampaň potom státisíce eur. Pre ČTK to povedali zástupcovia firmy M7 Group, ktorá Skylink prevádzkuje.
Rovnakou zmenou postupne prejdú aj ostatné televízne platformy v rámci spoločnosti M7 Group na ďalších piatich trhoch, teda v krajinách Beneluxu, v Rakúsku a Nemecku.
"V uplynulých rokoch prešla celá skupina M7 Group významnou technologickou premenou. Vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, sme prešli na vysielanie v HD kvalite a sprístupnili zákazníkom televízne vysielanie aj mimo dosahu tradičných satelitných a káblových operátorov, teda na tabletoch, telefónoch a počítačoch. Inovácie v oblasti produktov a služieb sa samozrejme snažíme premietať aj do našej komunikácie smerom von, k zákazníkom. Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity," uviedol člen predstavenstva M7 Jaromír Glisník.
Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom, ktorý má symbolizovať programovú pestrosť ponuky Skylinku a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group. Šírka a pestrosť ponuky bude tiež jedným z hlavných motívov kampane.
Skylink má celkom v Českej republike a na Slovensku 1,65 milióna zákazníkov, z toho asi 650 tisíc pripadá na Slovensko. Jeden milión užívateľov platí mesačné servisné poplatky a ostatní si predplácajú niektorý z programových balíčkov.