Firmy na Slovensku v roku 2016 investovali do reklamy na internete najviac v histórii.
Najrýchlejší rast. Tak by sme mohli definovať tento rok z hľadiska výdavkov do digitálnej reklamy. Znamená to, že od roku 2012 výdavky do internetovej reklamy poskočili najviac. Vyplýva to z oficiálnej správy IAB, ktorú vydáva združenie každý rok v tomto čase.
Najviac peňazí ide do display reklamy
Celkovo firmy v roku 2012 investovali do internetovej reklamy 56 miliónov eur, v roku 2016 spomínaných 112 miliónov eur. Ide tak o 23-percentný nárast celkových výdavkov do nákupu internetovej reklamy na Slovensku. Firmy tradične najviac investujú d...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
02 - Modified: 2023-10-02 12:46:30 - Feat.: - Title: Výdavky do slovenskej online reklamy rástli v prvom polroku o 7 percent
03 - Modified: 2023-05-10 07:20:52 - Feat.: - Title: Začína sa nová éra vyhľadávania na internete. Stratí SEO svoj význam?
04 - Modified: 2021-09-21 14:11:44 - Feat.: - Title: Online reklama rastie dvojciferným tempom. Za prvý polrok sa zvýšila o takmer 30 percent
05 - Modified: 2021-08-13 06:55:33 - Feat.: - Title: Prieskum: Phishingové útoky spojené s vírusom sa vlani za jeden mesiac zvýšili o 667 percent