StoryEditor

Dva týždne po štarte Markíza KRIMI. Aké má čísla sledovanosti?

22.06.2022, 11:55
Autor:
(pš)(pš)

Markíza hodnotí štart stanice úspešne a už od agusta ju zaraďuje do svojich obchodných balíkov. Rozširuje tak chýbajúce inventory.

Nová stanica Markíza KRIMI skupiny Markíza začala vysielať pred dvoma týždňami. Divákov mala upútať programom, ktorý bol zameraný na obľúbené kriminálne seriály a filmy.

image

Juraj Máťuš, Markíza

Po dvoch týždňoch od štartu stanice Markíza prekvapuje. Oficiálne ju od agusta zaraďuje do svojich obchodných balíkov. O tomto rozhodnutí informuje riaditeľ Centra reklamy Markízy Juraj Máťuš: "Vzhľadom k výbornej výkonnosti sa Markíza KRIMI s účinnosťou od 1. augusta 2022 stane súčasťou rozdelenia GRPs v rámci obchodného balíka skupiny Markíza. Klienti boli minulý týždeň informovaní, že od tohto dátumu budú ich reklamné kampane (poskytnutie reklamy v dohodnutom objeme) realizované v súlade s adekvátnym rozdelením disponibilných GRPs medzi jednotlivé programové služby skupiny Markíza - TV Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI a Nova International."

Týmto krokom Markíza vychádza v ústrety klientom, aby si rozšírila svoje reklamné inventory. Je však pravda, že stanica počas dvoch týždňov odkedy začala vysielať, dosiahla čísla, na základe ktorých sa Markíza rozhodla rozšíriť stanicu do obchodných balíčkov, čo potvrdzuje aj obchodný riaditeľ Markízy: "Na celom trhu je naďalej enormný dopyt po GRPs, ktorý výrazne prevyšuje ponuku. Rozhodli sme sa preto doplniť našu novú stanicu Markíza KRIMI do bundlu skôr, ako bolo plánované, aby nám tak pomohla s napĺňaním objednávok klientov."


Aké sú čísla sledovanosti
V pondelok 20. júna 2022 dosiahla Markíza KRIMI v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 celodenný trhový podiel 2,3 percentá a v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 1,9 percent. Markíza KRIMI zabodovala aj v utorok 21. júna 2022, kedy zaznamenala celodenný trhový podiel 1,9 percent. Už po dvoch týždňoch existencie tak nová televízia skupiny Markíza z hľadiska sledovanosti predbehla štyri z piatich TV staníc verejnoprávnej RTVS (Dvojka, Trojka,:24, Šport), ako aj spravodajskú televíziu TA3.

image

Matthias Settele, geenrálny riaditeľ Markíza

Na margo pre Markízu úspešného štartu hovorí generálny riaditeľ Matthias Settele: „Veľmi nás teší, že sme sa programovou ponukou Markíza KRIMI takpovediac trafili do čierneho a že si diváci našu novú stanicu obľúbili prakticky od prvého momentu. Po úvodných dvoch zahrievacích týždňoch sme sa preto rozhodli pre celý trh odkryť sledovanosť Markíza KRIMI, ktorá bola doposiaľ v rámci peoplemetrového výskumu súčasťou balíka SK/CZ káblové TV.

Najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 si na Markíza KRIMI v pondelok po 22:00 hod. pozrelo prvú z dvojice epizód dnes už legendárneho kriminálneho seriálu NCIS - Námorný vyšetrovací úrad, druhá priečka patrila predchádzajúcemu a taktiež obľúbenému seriálu Myšlienky vraha. V utorok si taktiež najlepšie počínal seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad.

Kde si naladíte Markíza KRIMI sme vás informovali tu, z veľkých operátorov chýba dohoda s UPC.

22. jún 2022 13:34