Seriál Pán Profesor v komerčnej cieľovej skupine včera porazil seriál Nemocnica. Tá mala viac divákov v univerzálnej cieľovke 12+.
StoryEditor

Markíza našla recept na Nemocnicu. Pán profesor pokoril doteraz neohrozený seriál

31.08.2022, 13:25
Autor:
michmich
  • Pán Profesor sa včera stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
  • Seriál Nemocnica skončil v rebríčku sledovanosti na piatom mieste. 
  • Bodovali aj podvečerné Rodinné prípady, či Divoký Anjel na TV Doma.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor sa v utorok 30. augusta 2022 vrátil na obrazovky televízie Markíza v skvelej forme. Úvodná epizóda 4. série sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala aj v novom utorkovom nasadení najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia premiérová časť dosiahla v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine vynikajúci rating 7,8 percenta a nadpriemerný trhový podiel 24,2 percenta. Konkurenčná TV JOJ v utorky zostala verná svojmu najúspešnejšiemu seriálu Nemocnica a tiež odvysielala prvú časť novej série.

Doterajší seriálový valec, na ktorého Markíza po minulé sezóny nevedela nájsť adekvátnu konkurenciu a v minulosti si na ňom vylámali zuby reality šou Láska na prvý pohľad, Horná Dolná, ale aj zábavná šou 2 na 1 s Adelou Vinczeovou a Danom Danglom, po prvýkrát pocítil, aké je sa ťažšie nadýchnuť. V komerčnej cieľovej skupine zaznamenal seriál podiel na trhu 16,4 percenta. Seriál Ordinácia s výhľadom na more na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 5,2 percenta.

Markíza si uchmatla prvé 4 priečky rebríčka sledovanosti

Komediálny seriál modro žltej televízie s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách, ktorý aj vo svojej novej sezóne dáva opäť šancu zažiariť aj množstvu mladých hereckých talentov, pritiahol k obrazovkám celkovo 326-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V tejto univerzálnej cieľovej skupine však Nemocnicu sledovalo viac divákov ako Pána profesora. Kým Pán profesor mal 326 tisíc divákov, Nemocnciu si pozrelo až 376 tisíc divákov. 

V širšej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 440-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 jej patrila druhá priečka so skvelým ratingom 6,2 percenta a trhovým podielom 24,6 percenta. Zabodovali však aj ostatné večerné spravodajské relácie TV Markíza, ktoré v cieľovej skupine 12-54 uzavreli štvoricu divácky najúspešnejších utorkových programov – Športové noviny (rating 5,5 percenta/ share 19,4 percenta v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 5,5 percenta/ share 24,6 percenta v CS 12-54). Nemocnica sa tak zaradila v rebríčku utorkovej sledovanosti v rovnakej cieľovej skupine až na piate miesto.

Aj v podvečernom vysielaní sa darilo TV Markíza. Premiérovej epizóde zo série príbehov Rodinné prípady, si program pripísal v cieľovej skupine 12-54 si pripísala rating 3,3 percenta a trhový podiel 21,8 percenta. Konkurenčná šou Prestreté na TV Joj značne zaostala s podielom na trhu 8,1 percenta v rámci rovnakej cieľovej skupiny. Situácia sa však môže otočiť budúci týždeň, keď televízia z Koliby prinesie na obrazovky nové diely jej kuchárko-zábavnej šou Bez servítky.

Obrazovkám televízie Doma aj naďalej vládne popoludňajšia legendárna telenovela Divoký anjel (prvá epizóda dosiahla rating 1,1 percenta a podiel na trhu 8,7 percenta a druhá rating 1,4 percenta a trhovým podielom išla na 10 percent v cieľovej skupine 12-54). Hlavne druhá včerajšia epizóda pokorila hranicu rekordného 10-percentného trhového podielu a v čase vysielania bola po Markíze dvojkou na trhu.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 12:23