Streamingová platforma Disney+ pokračuje s mediálnou komunikáciou. Okrem klasickej reklamy dáva do pozornosti aj moderné, interaktívne a neštandardné riešenia.
Oslavu Disney+ Dňa spestrila novinkami Thor: Láska a Hrom, Pinocchio, Autá na cestách, MIKE a Svadboná sezóna. V komunikácii dominovala zvýhodnená ponuka predplatného a pozornosť pútala aj OOH reklama.
Ako vôbec prvá značka streamovala svoj komerčný obsah na najväčšej LED obrazovke v strednej Európe s plochou 558 m2, ktorá sa nachádza v Bratislave.
Podobné plochy sú vo svete veľmi obľúbené a slúžia okrem iného aj na komerčné účely. Na Slovensku sa doteraz na tejto ploche premietali animácie, umelecké efekty, prípadne vizuály k medzinárodným dňom alebo na podporu komunikácie celosvetových tém.
To sa zmenilo práve príchodom Disney+, ktorá na túto neprehliadnuteľnú LEDku nasadila prvú reklamu.
Mediálnu komunikáciu pre Disney+ zabezpečuje Zenith
zdroj: video a foto: semanmario.com