Slovensku už 20 rokov funguje etablovaná spravodaská televízia TA3 a začiatkom roka spustila spravodajskú televíziu aj RTVS. Stále vidíte v tomto segmente priestor, aby ste získali divákov na svoju stranu?
Určite áno. Máme najviac spravodajských relácií počas dňa zo všetkých plnoformátových televízií a často sa množstvo zaujímavého obsahu do éteru ani nedostane. Radi by sme na televízny trh priviali nový vietor. Zároveň máme najväčšiu sieť regionálnych spravodajských štábov, takže si myslím, že je na čom stavať.
Vaša nova spravodajská televízia JOJ 24 sa názvom dosť ponáša na spravodajskú stanicu telerozhlasu:24. Nemáte obavu, že si budú ľudia tieto názvy zamieňať?
Neobávam sa toho, v názve je stále JOJ, čo je veľmi silná značka na slovenskom televíznom trhu. V konečnom dôsledku rozhoduje divák. Ten si vyberie, ktorá televízia je mu bližšia.
Čím sa chcete od vašej priamej konkurencie odlíšiť? A nemyslím tým vlastný program. Ten si rozoberieme nižšie. Myslím to tak, že v tom sa chcete odlišovať, aby si ľudia zvykli že je tu nová spravodajská stanica, ktorú sa oplatí pustiť si a sledovať ju?
Už pri vzniku JOjky pred 20 rokmi sme stavali na tom, že máme najrozšírenejšie regionálne spravodajstvo a množstvo regionálcov, ktorí nám denne robia reportáže do spravodajských relácií. A rovnako už množstvo spomínaného obsahu. A presne tým sa chceme odlíšiť. Samozrejme, že budeme prinášať aj veľké témy a politiku, ale určite sa budeme venovať aj regiónom. Zároveň som hrdý na to, že do moderátorského kresla si sadne viacero skúsených reportérov. Túto filozofiu sme začali raziť už pred rokmi ako prví.
Spravodajské šoty vám budú robiť vaši dlhoroční redaktori zo spravodajstva hlavné...
Zostáva vám 85% na dočítanie.