StoryEditor

4 novinky zo 4 sociálnych sietí: Nákup lístka do kina cez sociálnu sieť? Pre TikTok žiaden problém!

14.10.2022, 13:35
Autor:
redred

Prečítajte si prehľad najnovších noviniek zo sveta sociálnych sietí od Martina Piteľa.

image

Martin Piteľ, Head of Digital Executive v PS:Digital

INSTAGRAM PRIPRAVUJE PRE TVORCOV REELS MOTIVAČNÉ ODZNAKY

Obľúbenosť filmových pásov (reels) rastie každým dňom. Instagram preto pripravil pre tvorcov ďalší spôsob, ako ich motivovať k ešte častejšej tvorbe krátkych vertikálnych videí.

Vďaka novej funkcii s názvom Achievements sa pri vašom úspešnom reel videu môžu zobraziť vybrané odznaky ako Trendsetter alebo CreativeStreak.

Dôležité je ale upozorniť, že úspechy v podobe odznakov uvidí iba tvorca reelu, nie akýkoľvek používatelia, ktorí si pozreli video.

— — —

NA TIKTOKUSI UŽ KÚPITE LÍSTOK DO KINA

Sieť predstavila novú natívnu formu reklamy pre filmové štúdia s názvom „Showtimes“. Táim umožní pridať k filmového traileru, ktorý zverejnia na TikToku, aj možnosť okamžitého nákupu lístka do kina. No nie je to skvelé?

Pravdepodobne sa však tejto funkcionality nedožijeme v našom regióne, keďže u nás zatiaľ nie je vo všeobecnosti dostupná žiadna reklama na TikToku.

Vnímam to ale ako skvelú príležitosť, ako mladej cieľovke ešte viac zjednodušiť prístup k nákupu lístkov na ich obľúbený film.

— — —

META PREDSTAVILA NIEKOĽKO NOVINIEK V CIELENÍ REKLÁM

Najväčšia sociálna sieť sa stále snaží prísť s novinkami v rámci reklamy, ktoré ešte viac vyžmýkajú vašu kreditku.

Tentokrát prináša v rámci funkcionality Advantage nový produkt AdvantageCustomAudience.Ide o podobné publikum ako LookalikesAudiences, rozdiel je však v tom, že AdvantageCustomAudience presahuje rozsahy podobnosti 1 %, 5 % alebo 10 %, na ktoré ste boli zvyknutí, a zároveň uprednostňuje doručovanie reklám z customaudience.

Druhou novinkou je aktualizácia reklám Click to Messenger. Novou aktualizáciou bude možné reklamu cieliť na používateľov, u ktorých je pravdepodobnejšie, že uskutočnia nákup prostredníctvom vlákna v správe.

— — —

NA TWITTERI SI PO NOVOM NASTAVÍTE, KTO VÁS MÔŽE OZNAČIŤ

image

Novinka Twitteru.

Twitter testuje možnosť ovplyvniť, kto vás bude môcť označiť v tweetoch. Vďaka updatu v nastaveniach si budete schopný nastaviť, či to povolíte každému používateľovi, alebo iba takému, ktorého na sieti sledujete.

— — —

Ak vás zaujímajú ďalšie novinky zo sveta sociálnych sietí, sledujte ma na LinkedIne, aby vám nič neušlo.

Martin Piteľ, Head of DigitalExecutive v PS:Digital

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 20:09