INSTAGRAM PRIPRAVUJE PRE TVORCOV REELS MOTIVAČNÉ ODZNAKY
Obľúbenosť filmových pásov (reels) rastie každým dňom. Instagram preto pripravil pre tvorcov ďalší spôsob, ako ich motivovať k ešte častejšej tvorbe krátkych vertikálnych videí.
Vďaka novej funkcii s názvom Achievements sa pri vašom úspešnom reel videu môžu zobraziť vybrané odznaky ako Trendsetter alebo CreativeStreak.
Dôležité je ale upozorniť, že úspechy v podobe odznakov uvidí iba tvorca reelu, nie akýkoľvek používatelia, ktorí si pozreli video.
— — —
NA TIKTOKUSI UŽ KÚPITE LÍSTOK DO KINA
Sieť predstavila novú natívnu formu reklamy pre filmové štúdia s názvom „Showtimes“. Táim umožní pridať k filmového traileru, ktorý zverejnia na TikToku, aj možnosť okamžitého nákupu lístka do kina. No nie je to skvelé?
Pravdepodobne sa však tejto funkcionality nedožijeme v našom regióne, keďže u nás zatiaľ nie je vo všeobecnosti dostupná žiadna reklama na TikToku.
Vnímam to ale ako skvelú príležitosť, ako mladej cieľovke ešte viac zjednodušiť prístup k nákupu lístkov na ich obľúbený film.
— — —
META PREDSTAVILA NIEKOĽKO NOVINIEK V CIELENÍ REKLÁM
Najväčšia sociálna sieť sa stále snaží prísť s novinkami v rámci reklamy, ktoré ešte viac vyžmýkajú vašu kreditku.
Tentokrát prináša v rámci funkcionality Advantage nový produkt AdvantageCustomAudience.Ide o podobné publikum ako LookalikesAudiences, rozdiel je však v tom, že AdvantageCustomAudience presahuje rozsahy podobnosti 1 %, 5 % alebo 10 %, na ktoré ste boli zvyknutí, a zároveň uprednostňuje doručovanie reklám z customaudience.
Druhou novinkou je aktualizácia reklám Click to Messenger. Novou aktualizáciou bude možné reklamu cieliť na používateľov, u ktorých je pravdepodobnejšie, že uskutočnia nákup prostredníctvom vlákna v správe.
— — —
NA TWITTERI SI PO NOVOM NASTAVÍTE, KTO VÁS MÔŽE OZNAČIŤ
Twitter testuje možnosť ovplyvniť, kto vás bude môcť označiť v tweetoch. Vďaka updatu v nastaveniach si budete schopný nastaviť, či to povolíte každému používateľovi, alebo iba takému, ktorého na sieti sledujete.— — —
Ak vás zaujímajú ďalšie novinky zo sveta sociálnych sietí, sledujte ma na LinkedIne, aby vám nič neušlo.
Martin Piteľ, Head of DigitalExecutive v PS:Digital