Časy, keď kampane TikTok boli len prepracované verzie obsahu, ktorý už bol zverejnený na Youtube, Facebooku alebo Instagrame, sú preč. Namiesto toho obchodníci čoraz viac uprednostňujú umiestňovanie obsahu rovno na TikTok, pretože chcú osloviť veľké, rastúce a mladšie publikum tejto sociálnej siete.
Agentúry, ktoré videli príležitosť previesť inzerentov touto zmenou, začali budovať špecifické skupiny na produkciu obsahu a tímy venované výrobe obsahu výhradne do tejto čínskej aplikácie.
Digitálna marketingová agentúra Rank Secure je toho príkladom. Pred tromi mesiacmi prešla na vytváranie obsahu prioritne na TikTok. Obsah teraz vyvíja skôr na základe konceptov a formátov TikTok než na iných typoch kanálov. Aj keď si to nevyžiad...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.