Agentúry uprednostnujú tvorbu na TikToku pred Instagramom, či Youtubom.
StoryEditor

Agentúry pri vytváraní obsahu uprednostňujú TikTok a odchádzajú z Instagramu a YouTubu

24.10.2022, 14:05
Autor:
michmich
  • Predstavitelia agentúr tvrdia, že diváci upúšťajú od záujmu sledovať bezchybne upravené videá na iných sociálnych sieťach a oceňujú oveľa prirodzenejší a zábavnejší obsah TikToku.
  • Tvorcovia vedia, ako hovoriť jazykom jednotlivých sociálnych sietí a teda aj jazykom TikToku.
  • Preto agentúry vytvárajú nové tímy, ktoré sa snažia prinášať vlastný jedinečný spôsob propagácie produktu alebo služby práve aj na TikTok.

Časy, keď kampane TikTok boli len prepracované verzie obsahu, ktorý už bol zverejnený na Youtube, Facebooku alebo Instagrame, sú preč. Namiesto toho obchodníci čoraz viac uprednostňujú umiestňovanie obsahu rovno na TikTok, pretože chcú osloviť veľké, rastúce a mladšie publikum tejto sociálnej siete.

Agentúry, ktoré videli príležitosť previesť inzerentov touto zmenou, začali budovať špecifické skupiny na produkciu obsahu a tímy venované výrobe obsahu výhradne do tejto čínskej aplikácie.

Digitálna marketingová agentúra Rank Secure je toho príkladom. Pred tromi mesiacmi prešla na vytváranie obsahu prioritne na TikTok. Obsah teraz vyvíja skôr na základe konceptov a formátov TikTok než na iných typoch kanálov. Aj keď si to nevyžiad...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 07:23