StoryEditor

Markíza zverejnila obchodnú politiku na budúci rok. Cena za televíznu reklamu pôjde hore o 20 percent

07.11.2022, 13:42
Autor:
michmich
  • Pri zvýšení ceny za reklamu ide o súhru faktorov, ktorá je ovplyvnená vyššími nákladmi na produkciu či technické zabezpečenie, ale aj vplyv faktora nevyváženého trhu z hľadiska dopytu a ponuky reklamného priestoru.
  • Tento rok je inflácia na TV trhu cez 13 percent, do budúceho roka očakáva riaditeľ Centra reklamy skupiny Markíza  Juraj Máťuš ešte o zopár percent vyššiu, začínať to bude podľa neho dvojkou. 

Markíza predstavila svoju obchodnú politiku na rok 2023. Najzásadnejšou zmenou je navýšenie ceny za reklamu o 20 percent, no pripravili aj ďalšie novinky. Oslovili sme preto riaditeľa Centra reklamy skupiny Markíza Juraja Máťuša, aby nám priblížil základnú líniu filozofie obchodnej politiky na budúci rok.

 

Zvýšili ste cenu reklamy na budúci rok o 20 percent, v online video o 8 percent a display o 6 percent. Ide o najvýraznejšie navýšenie ceny reklamy za posledné roky?

Áno, keďže náklady stúpajú výrazne aj v televíznej branži, a to hlavne v spojitosti s v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 13:18