StoryEditor

Berte si príklad od skúsených stratégov, takto si upracete svoje sociálne siete

  • Sociálne siete sú už viac ako dekádu súčasťou spoločenského aj osobného života väčšiny obyvateľov Slovenska (vo veku 15 – 79 rokov).
  • Až 85 precent z nás používa nejakú sociálnu sieť, pričom až 63 percent navštívi sociálnu sieť aspoň raz za deň.
  • Ich využívanie je jednou z najčastejších aktivít, ktorej sa Slováci na internete venujú.
  • Primárne o obsahu nerozhoduje značka, ale tvorca obsahu a klient/sledovateľ.
  • Ako to robiť čo najlepšie a uspieť? 

Boj o pozornosť sa vyostruje, a preto sa značky prispôsobujú preferenciám ľudí na sieti. Zákazníci majú vysoké nároky na kvalitu prezentácie, rýchlosť komunikácie a budovanie dôvery trvá dlho. Používatelia siete už nebudú verní jednej sociálnej sieti, ale budú migrovať podľa aktuálnej nálady a potreby.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 95% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 22:52