Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si získava čoraz viac divákov. Tretia epozóda adaptácie formátu Kitchen Nightmares, tak pre Markízu trhla dosiaľ najlepšie čísla.
Ak sa chcete o šou dozvedieť viac, čítajte tento článok:
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa Na nože stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pripísala si doposiaľ najvyšší rating 7,3 percenta a trhový podiel 25,6 percenta. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,5 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol o 1,8 percentuálneho bodu.
Komediálny seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine tento raz nestíhal, keď uhral rating 3,8 percenta a podielom na trhu išiel na 13,1 percenta. Jednotka RTVS vysielala Vraždy v Colmare, ktoré dosiahli trhový podiel rovných 8 percent.
Kuchársku o reštaurácii Zlatý mlyn v obci Ludanice, si pozrelo 346-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s predchádzajúcim týždňom jej pribudlo 27-tisíc divákov. Hranicu uprednostnilo 282 tisíc divákov. Oproti pondelkovej časti jej ubudlo až 58 tisíc divákov. Vraždy v Colmare na RTVS sledovalo 259 tisíc divákov nad 12 rokov.
Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti obsadil podvečerný romantický seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 7,1 percenta a trhový podiel 27,8 percenta. Kuchársko-zábavná šou Bez servítky uhrala v komerčnej cieľovke rating 6 percent a podiel na trhu 24,1 percenta.
Súťažno-zábavná šou na Jednotke Traf to! sa stále nedokáže výrazne nadýchnuť. Včera v cieľovej skuine 12-54 získala pre seba trhový podiel len 4,2 percenta.
V univerzálnom publiku si včerajšiu epizódu seriálu Mama na prenájom zvolilo 408-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Bez servítky si pozrelo 378 tisíc divákov a na Traf to! si preplo len 145 tisíc divákov nad 12 rokov.Zdá sa, že TV Joj krok s kontroverznou Norou Kabrhelovou až tak výrazne nezabral. Relácia si drží počet divákov z predchádzajúcich týždňov, ale výrazný nárast sledovanosti zatiaľ nezaznamenáva.
Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v stredu pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,8 percenta a trhový podiel 30,6 percenta. Celkovo si spravodajskú reláciu pozrelo 532-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.