Ján Svoboda
Generálny riaditeľ
ta3
- Každá televízia je iná
Som presvedčený, že každá televízia to obsahovo robí úplne odlišne. Každý máme svojho diváka. My sa venujeme celoplošnému spravodajstvu. Pripravujeme veľa rôznych tematických relácií, ktoré máme do veľkej miery monetizované v spolupráci s rôznymi partnermi, so samosprávou.
Najnovšie sme priniesli Flešky, čo je veľmi rýchle dvojminútové úderné spravodajstvo. Je to trend aj v zahraničí. Podľa mňa nik nemá momentálne čas pozerať spravodajstvo, ktoré trvá hodinu a dvadsať minút. Vytvárame originálny kontakt, ale šitý na mieru, ktorý je zároveň atraktívny aj divácky.
-
Natív je silnou súčasťou programu
Za posledné roky sa nám podarilo urobiť to, že divák už dosť ťažko rozozná, čo je natívna spolupráca a čo klasická publicistika. S klientmi veľmi intenzívne a hĺbkovo komunikujeme. Pripravujeme pre nich programy na kľúč, do značnej miery nám nechávajú voľnú ruku v dramaturgii či scenári relácie.
Robíme to profesionálne, aby to bolo atraktívne pre diváka, ale zároveň aby to splnilo účel pre klienta a odznel tam odkaz, ktorý potrebuje. Vyvážene kombinujeme dynamické spravodajstvo s natívnym obsahom. Máme atraktívne témy o cestovnom ruchu, environmentálne témy, pre živnostníkov, zo športu.
-
Market share limituje veľkosť trhu
Súčasný stav je podľa nás reálny stav. Päť až šesť percent je strop, ktorý v spravodajstve vieme dosiahnuť....
Zostáva vám 85% na dočítanie.