Jojka má pre klientov pripravené viaceré novinky. Okrem zvýšenia ceny za reklamu je to aj zmena cieľovej obchodnej skupiny. Tá je dnes 12-54 rokov, od nového roku to bude 13-55 rokov.
Nové ceny, o 18,5 percenta vyššie ako sú tento rok, by podľa Herža mali zaručiť prijatie objednávok a aj dodávky kampaní.
Zásadnou novinkou je nepreskočiteľná reklama. V archívoch bude zákaz pretáčania reklamy minimálne v trvaní troch minút.
V hlavnej úlohe hokej
JOJ Group sa chystá na budúci rok sa dôležitý event, ktorý výrazne rozšíri televízne inventory, a to sú Majstrovstvá sveta v hokeji.
Pre zadávateľov platí, že najväčšie reklamné balíčky pre hokejový šampionát dostanú prioritne generálni partneri IIHF Škoda a Tipsport. Ak ich odmietnu, bude nasledovať dražba. Cena však nemôže byť nižšia ako dostanú spomínaní partneri.
Na kanáloch Joj Group budú odvysielané všetky zápasy hokejových majstrovstiev. Súboje, kde sa predstavia slovenskí reprezentanti, budú na TV Joj.
Atraktívnejší obsah
Stále platí, že diváci vyhľadávajú najmä lokálny obsah. Jojka si v roku 2024 najviac sľubuje od druhého pokračovania seriálu Iveta a noviniek Na vlnách Jadranu, Láska v Istanbule či Priveľa lásky. Na televízne obrazovky sa dostanú tiež obľúbené šou Česko Slovensko má talent, Heslo alebo Vezmi si ma.
Keďže prím vo vysielaní televízie bude hrať na budúci rok hokej, Jojka sa viac sústredí na ženského diváka.
Reklama aj na streamingu
Okrem lineárnej televízie Jojka pokračuje v nasadzovaní reklamy aj do online, obchodné oddelenie má pripravené podcastové balíčky. Reklama bude tiež naďalej súčasťou streamovacej platformy Joj play. Šéfka projektu Joj play Nikoleta Nagyová prezradila, že táto platforma má dnes okolo 300-tisíc subscriberov, z toho desatina si za prémiový obsah platí.
Obchodnú politiku pre budúci rok už zverejnila aj TV Markíza. Podrobnosti si môžete prečíťať v nasledujúcom článku: