Televízne stanice JOJ a JOJ Šport oslovujú divákov kvalitným športovým kontentom. Podľa posledného prieskumu Brand Study (Actly, 2023), diváci čoraz častejšie vyhľadávajú šport na JOJke a stanicu JOJ Šport vnímajú ako kvalitnú a modernú televíziu.
Claim „Hokej je na JOJke“ charakterizuje športové vysielanie JOJky a JOJ Športu v roku 2024. Hokej je na stanici JOJ Šport prítomný celoročne: diváci tu nájdu hokejové zápasy – Tipos Extraligu, Slovenskú hokejovú ligu, JOJ Šport Slovenský pohár v hokeji, Majstrovstvá sveta do 18 a 20 rokov a Hlinka-Gretzky Cup. V máji si bude môcť celé Slovensko vychutnať najväčší hokejový sviatok - Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji.
A práve k hokeju, ktorému televízie JOJ Group zasvätia najbližšie mesiace, pripravil kreatívny tím pod vedením Ondreja Garana Hutníka novú imidžovú kampaň a prispôsobil jej aj staničnú grafiku televízie JOJ. „Našim divákom predstavujeme upútavku, ktorú sme nakrúcali koncom minulého roka s hokejovými legendami a Craigom Ramsaym a jej postprodukcii sme sa venovali niekoľko týždňov,“ uvádza šéf Úseku grafiky a selfproma JOJ Group Ondrej Garan Hutník. „Upútavka otvára sériu imidžových a programových upútavok, ktoré prezentujú slovenský hokej, jeho predstaviteľov a všetky hokejové podujatia, vysielané na staniciach JOJ Group tento a nasledujúce roky,“ hovorí marketingová riaditeľka JOJ Group Ivana Semjanová a dopĺňa: „Najnovší počin našej kreatívy pripomína, že hokej je slovenský národný poklad, navracia na obrazovku tváre známych protagonistov nášho hokeja, aby sme opäť načerpali športový zápal, energiu i lásku k tomuto športu.“ V upútavke sa objavia také známe tváre ako Branko Radivojevič, Radoslav Hecl, Rastislav Staňa, Ján Lašák, Ľubomír Sekeráš, Jozef Stümpel a v závere Craig Ramsay. Vidíme v nej mladých juniorských hráčov i hlavného protagonistu, ktorý sa snaží dostať na hokejový štadión. A všetci v sebe nesú vášeň k hokeju. Záver upútavky patrí claimu. „Hokej je na JOJke“, ktorý odznie z úst trénera slovenského národného tímu Craiga Ramsayho. Spolu s imidžovou upútavkou odštartuje aj nová staničná grafika televízie JOJ. „Staničná grafika je taktiež venovaná našej hlavnej téme tohto roka – hokeju. Ak by však niekto čakal, že sa v každom grafickom prvku bude na obrazovke JOJky objavovať hokejista, mýli sa. Stále sme s našimi divákmi, ostávame v ich svete, v ich domovoch. Hokejové prvky sa tu vyskytujú nenásilnou formou, upozorňujú síce na hokej, ale nie prvoplánovo. Pred samotnými Majstrovstvami sveta v ľadovom hokeji nasadíme do vysielania aj výsostne hokejové jingle,“ uvádza Ondrej Garan Hutník.