Poznáme už čísla za rok 2023? Skúste tieto výsledky porovnať s minulými rokmi.
Ak zoberieme do úvahy len NET cash tržby, to sú tržby bez mediálnych partnerstiev, dostali sme sa v roku 2023 na sumu 17 066 255 eur, čo predstavuje medziročný nárast cash tržieb až o 6,5 percenta . A to sa v roku 2023 nekonali dve veľké športové podujatia, ktoré boli vo vysielaní v roku 2022 - zimné olympijské hry a Majstrovstvá sveta vo futbale. Práve tie v roku 2022 tvorili značný príjem z reklamy pre televíznu sekciu.
Ktoré faktory stoja za úspešným predajom reklamy RTVS?
Tých faktorov je v Media RTVS viacero. V prvom rade je tu skvelý tím obchodníkov, ktorí dokázali zvýšiť priamy obchod a priniesli nové obchodné prípady. V druhom rade sme v roku 2023 ešte mali práva na vysielanie MS v hokeji, vďaka čomu sme vrámci MS v hokeji dosiahli historický najvyšší príjem z reklamy tak v STV ako aj v SRo. V neposlednom rade nám pomohli aj štátne a eurofondové kampane, ktoré sa obvykle vysielajú v predvolebnom roku.
Zostáva vám 81% na dočítanie.