Pozreli sme sa na to, čo si zvolili televízni diváci. Veľká noc bola pomerne dlhá a televízie chceli zaujať.
Boduje Dunaj
Vo štvrtok 28. marca si ďalšie denné líderstvo pripísal dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Štvrtková dvadsiata premiérová epizóda 5. série Dunaja v komerčnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s ratingom 9,1 percenta a trhovým podielom 27,3 percenta. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine skončil s polovičným podielom na trhu 14,6 percenta. Zábavnú šou Hit roka na Jednotke RTVS pozeralo 9,1 percenta zo všetkých divákov pri obrazovkách.
Rodinná sága pritiahla k obrazovkám celkovo až 547 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je zatiaľ štvrtý najlepší tohtoročný výsledok. Konkurečnnú Nemocnicu si pozrelo 338 tisíc divákov a Hit roka sledovalo 215 tisícové publikum všetkých divákov starších ako 12 rokov.Druhým najsledovanejším nespravodajským programom na trhu sa vo štvrtok stala podvečerná Mama na prenájom, ktorá si pripísala v cieľovej skupine 13-55 rating 5,9 percenta a trhový podiel 28,5 percenta. Štvrtkovú epizódu si pozrelo celkovo 361 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Šou Bez servítky na Jojke dosiahla rovnakom čase rating 4,2 percenta a podiel na trhu 20,7 percenta. V univerzálnom publiku sledovalo kuchársku šou 247 tisícové publikum.
Piatok s...
Zostáva vám 85% na dočítanie.