V nadchádzajúcich rokoch budú úspech týchto platforiem definovať kľúčové trendy ako personalizácia obsahu, rozšírenie interaktívnych prvkov a integrácia umelej inteligencie. Inovácie v oblasti virtuálnej reality zas otvárajú možnosti pre nové formy zážitkov, podobne ako aj nárast konkurencie zvyšuje tlak na poskytovateľov, aby sa neustále adaptovali a redefinovali svoje služby.
Každý hráč má svoju vlastnú stratégiu
V súčasnosti dominujú globálnemu trhu streamovacie platformy Netflix, Amazon Prime Video, Disney Plus, Max a Apple TV+. Každá z nich má unikátny prístup k výberu titulov a predplatiteľskú stratégiu. Priekopníkom streamovacej éry sa stal Netflix, keď v roku 2007 prešiel z biznisu požičiavania DVD k streamovacím službám. Americká technologická spoločnosť dnes s viac ako 260 miliónmi predplatiteľov je tiež významným producentom originálneho obsahu vrátane filmov, seriálov a dokumentárnych filmov.
Podľa dát zverejnených na portáli Comparitech vedie na trhu práve vďaka produkcii kvalitného vlastného obsahu a tiež efektívnemu algoritmu odporúčaní. Netflix neustále experimentuje s rôznymi formátmi a žánrami. Investuje aj do herného segmentu a zavádza vrstvu s podporou reklám či nové obsahové modely, ako napríklad formát týždenných premiér.
Zostáva vám 86% na dočítanie.