StoryEditor

Talent odštartoval úspešne, no nadviazal len na priemernú sledovanosť minulých sérií

02.09.2024, 16:08
Autor:
redred

Aj keď sa po letných prázdninách má oficiálne začať ostrá televízna jesenná vysielacia štruktúra práve dnes, 2. septembra, komerčné televízie už pár televíznych lastovičiek divákom ponúklo aj skôr.

TV Markíza v utorkovom a štvrtkovom prime time odštartovala novú sériu jej historického úspešného seriálu Dunaj, k vašim službám a včera sa pridala k nej aj TV JOJ. 

image

Akrobatických vystúpení bude tento rok neúrekom.

Marian Datko
Tá odvysielala prvý diel jej dvanástej série Talentu. Medzi mladším publikom v kategórii 13-55 rokov sa stala prvá časť talentovej šou najsledovanejším nespravodajským a nešportovým programom večera, keď uhrala rating 5,4 percenta a podielom na trhu sa vyšplhala na 19,7 percenta. Rovnako ako TV Markíza so skorším štartom Dunaja, aj TV Joj síce so svojím programom vyhrala deň, ale o žiadnom televíznom trháku sa zatiaľ hovoriť nedá. Do kariet im nehrá stále príjemné teplé počasie, ktoré ľudí stále trží von, mimo televíznych obrazoviek.  

Lepšie sa TV JOJ s talentovou šou darilo v univerzálnej cieľovej skupine. V nej prvú premiérovú epizódu Česko Slovensko má talent sledovalo 316 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Televízia sa však pochválila iným výsledkom. "Prvú epizódu si zaplo bezmála 600 tisíc divákov starších ako 12 rokov," informovali vo svojej tlačovej správe. Tento počet však odzrkadľuje celkové publikum, teda koľkí diváci pozerali program nepretržite aspoň tri minúty. 

image

Život pre samoukov.

Konkurenčné programy skončil nasledovne. Markíza vysielala premiéru českej komédie Život pre samoukov, ktorá uhrala rating 4,5 percenta a trhovým podielom dosiahla na výsledok 17,4 percenta u cieľovej skupiny 13-55. STVR ponúkla divákom prenos programu Deň ústavy SR - Slovenský deň kroja, ktorý už výraznejšie za komerčnými stanicami zaostal.

Medzi 13-55 ročnými divákmi dosiahol rating rovné dve percentá, čím si zabezpečil znovu rovných 7 percent trhového podielu. V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo film Život pre samoukov 204 tisíc divákov nad 12 rokov a priamy prenos programu Deň ústavy SR - Slovenský deň kroja zaujal 196 tisícové publikum. 

image

Deň ústavy SR - Slovenský deň kroja.

STVR
Celkovo najsledovanejšou reláciou nedele sa stalo Počasie TV Markíza, ktoré v cieľovke mladších divákov medzi 13 až 55 ročnými divákmi dosiahla rating 6,2 percenta a podielom na trhu išla na úroveň 22,6 percenta. V univerzálnom publiku ho sledovalo 371 tisíc divákov nad 12 rokov. 

Prvý september bol zároveň prvým dňom, kedy vrátila po letnej pauze STVR do vysielania svoju obednú politickú diskusiu O 5 minút 12. S novým moderátorom Marekom Gudiakom dosiahla u mladšieho publika (13-55) rating rovné 3 percentá a zapísala si podiel na trhu 17,1 percenta. Jej konkurenčná relácia V politike na ta3, ktorá však nemala letnú pauzu, včera uhrala rating 1,2 percenta a podiel na trhu 8,2 percenta. V univerzálnom publiku si 0 5 minút 12 zaplo 269 tisíc sledujúcich a V politike zaujalo 124 tisícové publikum vo veku nad 12 rokov.   

image

Hokej

TV JOJ
JOJke včera sledovanosťou zabral aj jej ďalší televízny kanál a to JOJ Šport. Ten posledné dni odvysielal úspešnú cestu našich slovenských hokejových reprezentantov v kvalifikačných zápasoch o postup na zimné olympijské hry 2026. Najvyšší výkon dosiahla tretia tretina nedeľného rozhodujúceho duelu s Kazachstanom s 6 percentnou sledovanosťou a 15,8 percentným podielom na trhu v cieľovke 13-55. Celkovo túto tretinu, ktorá finálne potvrdila postup našich hokejistov na ZOH 2026, pozrelo 275 tisíc divákov univerzálneho publika.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 05:06