"Žiadam o vrátenie poplatku."
"Platím 12 eur za službu, ktorú keď raz chcem využiť, tak nejde."
"Viete o tom, že tisíce ľudí si to predplatili, len aby mohli pozerať Ligu majstrov?"
Takéto a podobné komentáre sa objavujú pod príspevkom oficiálneho profilu streamovacej služby Voyo. Platforma, ktorá patrí pod skupinu Markíza mala technický výpadok. A to práve počas súboja Slovana s Celtic Glasgow.
"Momentálne evidujeme technické problémy, ktoré spôsobujú výpadok pri prehrávaní či načítavaní služby.Kolegovia z technického oddelenia aktívne pracujú na odstránení problému. Veríme, že čím skôr bude opäť všetko v poriadku.Prosíme o trpezlivosť a ďakujeme za pochopenie," napísalo Voyo na Facebooku.
Trpezlivosti sa však nedočkali, kritické príspevky na ich adresu pribúdali počas celého zápasu. "Aktualizácia: Vzniknutý výpadok je opravený," takýto text pribudol na Facebooku až po skončení súboja.
Fanúšikovia boli nahnevaní už počas predchádzajúceho dvojzápasu Slovana s dánskym tímom FC Midtjylland. Práve ten totiž začínala vysielať skupina Markíza, ktorá ho zaradila na svoju prémiovú platformu Voyo alebo na Nova sport 6, ktorý operátori ponúkajú tak isto iba v najvyšších platených balíkoch.
Sklamanie slovanistov však nabralo ozajstné grády až teraz. Mnohí z nich si totiž boli ochotní priplatiť za Voyo maximum 12 eur, no aj tak zostali kvôli technickým problémom bez toho, aby mohli sledovať historickú chvíľu svojho obľúbeného klubu.
Čo sa vlastne včera na Voyo pokazilo? Oficiálnu informáciu televízia zatiaľ neposkytla. Je však možné, že platforma nezvládla veľký počet prihlásení v jednom čase. Uvidíme, aké zdôvodnenie zverejnia kompetentní dnes.