Poznáme vás skôr ako režiséra filmov, seriálov, videoklipov a reklam. Je Čarovné jablko vaša režisérsky rozprávková prvotina?
Áno je, a tiež je to môj splnený sen, natočiť rozprávku. Ja mám vždy tendenciu hrať sa, nech už ide o akýkoľvek žáner - hravosť a nejaká forma magického realizmu sa do neho jednoducho dostane. No a v rozprávkach sa to vyložene ponúka. Navyše môžem po tejto skúsenosti povedať, že sa režisérska práca na rozprávke od zvyšku toho, čo sme už robil, veľmi nelíši.
Keďže bolo vaším snom natočiť rozprávkový projekt, tak vás ponuka na réžiu Čarovného jablka asi nezaskočila?Bol to odjakživa môj sen. Ja na československých rozprávkach doslova vyrastal. A ponuka ma nezaskočila, keď po niečom túžite, tak ste hneď pripravení sa do takého projektu vrhnúť. Navyše keď je to rozprávka Štedrovečerná.
Veľa ocenení ste dostali aj za natočenie reklamných spotov. Je výrazný rozdiel medzi natáčaním reklamy a napríklad vianočnej pohádky?To určite áno. Pri vytvorení reklamy vyložene slúžite klientovi. Snažíte sa nájsť ideálnu cestu k tomu, aby bol spot, poprípade celá kampaň úspešná. Pri hranej tvorbe je väčšia sloboda, ale tiež väčšia zodpovednosť. Záber, hereckú akciu i scenár si na filmovom place schvaľujem sám, nie je tam ďalšia časť tvorivého tímu z agentúry, alebo klient. Ale ja si nájdem v oboch prípadoch to čo ma baví a nakazím tým všetkých okolo. Moja práca je tá najkrajšia na svete, ja si celé deň hrám a niekto ma za to platí. To mi príde doslova dokonalé.
Opýtam sa ešte na natáčanie videoklipov, za ktoré ste dostali aj cenu Anjel. Videoklipy sa dajú režisérsky natočiť rôznorodo. Tieto hudobné malé formy "filmov" môžu byť natočené dokonca aj pohádkovo. Podarilo sa vám už natáčať aj takýto klip?Popravde sa môžem pochváliť, že som Anjelov dostal už dvoch, ale to len pre upresnenie (smiech) A čo sa týka spracovania filmovo-rozprávkového klipu, tak si myslím, že sa nám to podarilo pri klipe „Po vojne - Báry Polákovej“.
Zostáva vám 63% na dočítanie.