Zaujímavosťou je, že sa iba sedem programov z celej vianočnej ponuky všetkých televízií, odvysielaných medzi 23. až 26. decembrom, dokázalo dostať v obchodne podstatnej cieľovej skupine 13 až 55 ročných divákov nad magický 10 percentný rating sledovanosti.
Z toho päť z nich očakávane bodovalo na Štedrý deň, jeden program to dokázal 23. decembra a jeden 25. decembra. Ak sa zameriame na univerzálnu cieľovku všetkých divákov nad 12 rokov, kam sa počítajú aj diváci starší ako 55 rokov, tak viac ako polmiliónovým publikom pri obrazovkách sa môže pochváliť päť relácií. No poďme sa podrobnejšie pozrieť na jednotlivé dni.
Klasiky stále bavia
Deň pred Štedrým dňom to očakávane najlepšie odpálila komédia storočia S tebou ma baví svet.
Zostáva vám 88% na dočítanie.